Suzuki GSX-8S și înlocuitorul clasicului V650

Suzuki pășește într-un univers paralel cu noul model GSX-8S. În universul cu doi cilindri paraleli, mai exact. Respectând tendințele actuale, impuse parțial de respectarea normelor euro 5, Suzuki lansează un model nou echipat cu un motor cu doi cilindri în linie, de 776 cmc, cu manetoanele arborelui cotit defazate la 270˚, care imită funcționarea unui motor cu cilindri în V. Avantajele configurației sunt cuplul, sunetul și acea livrarea pulsată a puterii care îmbunătățește tracțiunea. Și, evident, mai puține vibrații, mai puține emisii.

Noutatea pe care Suzuki a adus-o acestei rețete sunt doi arbori de contrabalansare dispuși la un unghi de 90˚, echidistanți față de vilbrochen. Motorul dezvoltă 82,9 CP la 8.500 rpm și 78 Nm la 6.800 rpm. Acesta se va regăsi și pe modelul V-Strom 800 DE, înlocuind venerabilul 650.

Cadrul este fabricat din oțel pentru robustețe, simplitate, eficiență și limitare a costurilor. Trenul față are o furcă KYB inversată cu o cursă de 130 mm, iar pentru spate monoamortizorul KYB și brațele suspensiei au fost gândite pentru stabilitate pe liniile drepte, chiar și atunci când se rulează cu pasager.

Pentru că intră într-un segment cu o concurență acerbă și modele extrem de populare, cum ar fi Yamaha MT-07, GSX-8S bifează toate căsuțele cu dotări necesare: controlul tracțiunii, accelerație ride by wire, quickshifter bidirecțional, ambreiaj cu patinare limitată, faruri LED, bord TFT, martor luminos pentru schimbare treptelor. Naked-ul are inclusiv un model nou de jante.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.