Motor de 1.000 Nm montat pe o jantă fără butuc, o variantă futuristă a popularului hubless întâlnit în proiecte custom ambițioase. Verge Motorcycle nu reinventează roata, ci doar componența ei. Repet: cuplu de o mie Nm. Desigur că puterea este gestionată electronic dar, numărul în sine stârnește toată curiozitatea legată de felul în care se conduce.
Tipic unui power cruiser, modelul are o roată spate de 240 mm. Etrierii Brembo M4.32 ar trebui să fie suficienți să țină în frâu entuziasmul celui care conduce, iar în spate îl completează un etrier dezvoltat in house (Verge) care acționează un disc Galfer periferic de 380 mm. Masa motocicletei este de 245 kg, cam cât o Maxi Adventure mai serioasă.
Ediția Mika Hakkinen are la bază modelul Verge TS Pro, este limitată la 100 de bucăți, iar prețul uneia este de 80.000 euro. Motocicleta este oferită într-o finisare dublu ton, gri închis și argintiu, poartă o peliculă protectoare de ceramică și are multiple repere realizate din fibră de carbon, ce fac o trimitere subtilă la motorsport.
Ca performanțe dinamice amintim accelerația 0-100 km/h în 3,5 s, precum și viteza maximă de 200 km/h, mai mult decât rezonabil pentru o motocicletă naked electrică. Apropo, motorul lui Verge TS Pro dezvoltă 102 kW (137 CP), iar bateria de 20,2 kWh oferă o autonomie teoretică de 350 km. Încărcarea de la 0 la 80% completă durează 25 minute la o stație de DC de încărcare rapidă.