Honda CL 500: Rebel întâlnește stilul scrambler

Un nou model, scrambler de această dată, completează populara gamă 500 de la Honda. CL500 își are inspirația în modelele CL ale anilor ’70 și este animat de același bicilindru de 471 cmc pe care îl găsim și la Rebel. Doar că la acest model se folosește o altă hartă de aprindere, iar pinionul spate a primit un dinte în plus.

Cadrul tubular, dedicat CL500, a fost proiectat folosindu-se CAE (computer aided engineering) pentru un echilibru optim între greutate și rigiditate.

192 kg la plin, 790 mm înălțimea șeii, gardă la sol de 155 mm și roată de 19 pe față, respectiv 17 pe spate. Opțional se poate lua o șa mai înaltă, care măsoară 830 mm până la sol.

Furca telescopică cu jambe de 41 mm oferă o cursă de 150 mm și are burdurfuri de protecție, atât pentru latura practică cât și pentru aspect, iar spatele cu două amortizoare oferă o cursă de 145 mm și reglare a preîncărcării pe 5 trepte. Este interesant că față de setarea standard există -1 și +3, așadar poate fi redusă pretensionarea arcului, cum ar fi potrivit pentru persoane cu greutate mică.

Pentru Honda CL500 au fost gândite 3 pachete de dotări:

  • Adventure – handguard, aripă față înaltă, scărițe rally, protecție amortizoare spate
  • Travel – genți laterale textile, mânere încălzite, priză ACC, manetă de frână reglabilă și tank pad
  • Style – abajur far, dungi decorare jante, aripioare suplimentare spate (în stilul enduro) și acea șa înaltă.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.