Norton V4CR: cafe racer derivat din superbike-ul companiei

Este limitat la 200 de unități, costă aproximativ dublu față de un Triumph Rocket 3, asta dacă ar fi să-l comparăm cu un conațional de-al său, și pentru că este Euro 4 nu-l poți înmatricula în România… în cazul în care aveai de gând. 

În țara de origine intră sub incidența unei legi mai indulgentă cu emisiile motoarele edițiilor limitate (auto și moto).

185 CP la 12.000 rpm și 125 Nm la 9.000 rpm produși de un V4 de 1.200 cmc, cu cilindri dispuși la 72˚. Motorul a fost dezvoltat de Norton pentru sportiva V4SS dar, după problemele avute sub conducerea de la acea vreme, acum se poate vorbi despre un motor aproape nou la cât de amplă a fost revizuirea (inițial pentru sportiva V4SV).

204 kg și un șașiu tubular din aliaj de aluminiu care vine cu multiple reglaje ale geometriei precum unghiul și offset-ul furcii sau al axului basculei. Suspensia este Ohlins, frânele Brembo, iar dinamica motocicletei este atent supravegheată de o platformă inerțială pe 6 axe, dotare aproape clasică am putea spune.

Norton V4CR vine în două variante coloristice: Manx Platinum și Carbon. Ambele au rezervorul construit din fibră de carbon, doar că în varianta Platinum acesta este vopsit. Dincolo de șaua portocalie, diferența dintre Carbon și Manx Platinum este că prima este echipată cu jante de carbon, cea din urmă cu unele O.Z. racing din alumiu forjat.

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.